7 469 läst ·
38 svar
7k läst
38 svar
Studsmatta fastnade i träd efter tromb
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 585 inlägg
Det låter som du har uppdämda aggressioner mot studsmattor?
Jag kan rekommendera ett par minuter på en studsmatta, sjukt roligt!
Vår treåring älskar att busa runt på den =) Man kan dock inte studsa på den som man gör när man är ensam.
Jag kan rekommendera ett par minuter på en studsmatta, sjukt roligt!
Vår treåring älskar att busa runt på den =) Man kan dock inte studsa på den som man gör när man är ensam.
Har en granne som hade en studsmatta och en större uppblåsbar pool på tomten, för dotterns skull som träningsredskap. På framsidan, på uppfarten, en vanlig bil med dragkrok, en släpkärra lastad med "business" (marknadsknalle), en baklastad handikappbil där man kan köra in dotter eller hustru i sin elscooter och en handikappanpassad bil för dottern att övningsköra i. Detta tyckte grannen bredvid var för mycket och menade på fullt allvar att han skulle plocka in poolen när studsmattan skulle fram, och att bara en bil ska stå på uppfarten, en i garaget och sedan fick man inte ha mer.T Thomas' skrev:
Grannens barn fick lov av oss att ha sin studsmatta på våran tomt som är planare, dom har mest berg och slänter.
Okay jag är inte begeistrad i hur den ser ut, men barnen har roligt och är ute o leker, klar fördel är att grannsämjan förbättras av lite vänlighet.
Ända kravet jag har är att dom inte ska skrika och bete sig för mycket och det har fungerat bra, i början prata jag med barnen ett par gånger om att dom va lite väl högljudda. nu har dom lärt sig, kräver inte absolut tystnad men det finns gränser för allt.
Okay jag är inte begeistrad i hur den ser ut, men barnen har roligt och är ute o leker, klar fördel är att grannsämjan förbättras av lite vänlighet.
Ända kravet jag har är att dom inte ska skrika och bete sig för mycket och det har fungerat bra, i början prata jag med barnen ett par gånger om att dom va lite väl högljudda. nu har dom lärt sig, kräver inte absolut tystnad men det finns gränser för allt.
JanneJanne123
Husägare
· Stockholm
· 2 911 inlägg
JanneJanne123
Husägare
- Stockholm
- 2 911 inlägg
Min 2 år gamla tråd, där ni kan se en matta dra iväg live vid en tromb.
https://www.byggahus.se/forum/threads/har-ni-foerankrat-era-studsmattor.321756/
https://www.byggahus.se/forum/threads/har-ni-foerankrat-era-studsmattor.321756/
H
Hallerudsbo
Verktygstokig
· Värmland
· 3 837 inlägg
Hallerudsbo
Verktygstokig
- Värmland
- 3 837 inlägg
tur att jag har vad jag vill på min tomt.T Thomas' skrev:
och vad du tycker om det bryr jag mig lika mycket i som det jag spolar ned i toa.
Du är tydligen en som hade cement i sandlådan när du va liten.
gör allt för att barna ska va ute, studsmatta.
De kör både cross och 4 hjuling på tomten.
tycker det är kul när de har roligt.
Så blir de trötta och somnar fort.
Kan jag ha kul i studsmattan sen
man är inte äldre än man gör sig.
Men man behöver inte göra sig till 75.
Renoverare
· Stockholm
· 20 169 inlägg
Vad är trombernas motsvarighet till

Det ena behöver ju inte utesluta det andra och det är ett fatalt misslyckande man gjort som förälder om ens barn inte kan göra saker på egen hand, vare sig det är att hoppa studsmatta, cykla eller sparka en bollT Thomas' skrev:
Vi hälsade på en kompis som bodde alltför nära sina grannar. Barnen hoppade på studsmattan hela dagarna och i början var de relativt tysta, men efter hand blev de mer och mer högljudda och till slut blev de osams och det blev ett jäkla oväsen. Jag är väldigt tacksam för att vi inte har barn med studsmatta på nära håll.