Har börjat stryka på terrasslasyr Burmateak 623.
Altanen är byggd 2016 och är obehandlad sedan den byggdes.
Tänkte att det kanske är intressant för någon att se hur det blir, lägger upp några bilder efter hand.
Altanen är byggd 2016 och är obehandlad sedan den byggdes.
Tänkte att det kanske är intressant för någon att se hur det blir, lägger upp några bilder efter hand.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Tack för bilderna! Det gjorde att vi "vågade" lägga på samma på vår altan 
Hade varit lite jobbigt om det behövts slipas/göras om (är mer än 100 kvm).
Strök sista strax innan kl 18, började regna/snöa på natten och det ser lika bra ut idag!
Så här blev det det på vår altan:
Hade varit lite jobbigt om det behövts slipas/göras om (är mer än 100 kvm).
Strök sista strax innan kl 18, började regna/snöa på natten och det ser lika bra ut idag!
Så här blev det det på vår altan:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Fina resultat!
Jag går lite ”All-in” och testar burmateak på dels loungebordet och även på en trallbräda för att se skillnaden (två olika toner + trä)
Bordet absolut fantastiskt helt rätt! Trallen jo kanske ändå? Lite av en mer matt känsla dock, kanske en aning för brun/mörk. Funderar på honungsgul ev?
Jag går lite ”All-in” och testar burmateak på dels loungebordet och även på en trallbräda för att se skillnaden (två olika toner + trä)
Bordet absolut fantastiskt helt rätt! Trallen jo kanske ändå? Lite av en mer matt känsla dock, kanske en aning för brun/mörk. Funderar på honungsgul ev?
Medlem
· Västra Götaland
· 780 inlägg
Blir ju hur bra som helst!
Fast mer intressant är att veta hur det ser ut om några år?
Fast mer intressant är att veta hur det ser ut om några år?
Beror även på när man tar bild, i sol eller mer dagsljus ser det bättre ut tycker jag!Vildebill skrev:
Fina resultat!
Okej det var vansinnigt torrt! Har redan gått igenom 7 liter. Tar en paus för nu kom solvädret igång efter att ha varit mulet, fortsätter ikväll med det sista när det är skugga igen. Här kommer lite bilder hitills
Okej färdig till slut! Här kommer bilder! Utöver att jag är riktigt nöjd med slutresultatet så är det en oerhört skön/mjuk känsla att gå på med! Ingen sträv/trött/stickig känsla utan en riktig barfotadröm nu!
Denna sommar ska ungar/sambo få spatsera utan stickor!
Denna sommar ska ungar/sambo få spatsera utan stickor!
Redigerat: