H Hannah Harbeck #1 Medlem · 1 inlägg 6 jul 2025 23:18 Hannah Harbeck Medlem 1 inlägg 6 jul 2025 23:18 #1 Hej, jag har köpt ett hus med strukturerade väggar i gillestugan, byggår 1974. Vad kan det röra sig om och hur får jag lättast det slätt tror ni? Behöver jag oroa mig för asbest? Strukturen sitter även på två dörrar. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #renovering #vägg #väggar
Hej, jag har köpt ett hus med strukturerade väggar i gillestugan, byggår 1974. Vad kan det röra sig om och hur får jag lättast det slätt tror ni? Behöver jag oroa mig för asbest? Strukturen sitter även på två dörrar.
K Kurtivan #2 Medlem · Västernorrland · 4 355 inlägg 6 jul 2025 23:21 Kurtivan Medlem Västernorrland 4 355 inlägg 6 jul 2025 23:21 #2 Ytskiktet på den typen av tapet brukar gå att dra loss bara och då blir det hyfsat slät vägg kvar som man kan tapetsera på.
Ytskiktet på den typen av tapet brukar gå att dra loss bara och då blir det hyfsat slät vägg kvar som man kan tapetsera på.