”Missen” med strömbrytarens funktion är ju inte farlig. Men att han bara dragit sladdarna förbi dragavlastningen ÄR farligt.

Som sagt se till att de skickar ut någon annan. Skulle ju ev. vara läge för anmälan till elsäkerhetsverket. Vore intressant att se hur de skött egenkontrollen här från firman.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.