Hej! Håller på att renovera köket hemma då jag upptäckte att det såg ut såhär där köksfläkten ansluter till imkanalen:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser för bedrövligt ut. Det är isolering från kanalen som sticker ut genom taket. Tänkte höra om det är någon som vet om det är knepigt att snygga upp och sätta en stos på plats istället. Har sett att det säljs både här och där men är osäker på själva arbetet. Kanalen är 100 mm.