Robert_Maria skrev:
Avundsjuka, varför i hela fridens namn skulle man bli avis för? Vi har själva så stort kök. Nej det var mest en fundering efter att ha sett planritningarna på Thewhitehouse:s barre. ta dig en titt på dem och se själv hur stort huset i övrigt måste vara om kök och matplast är 60kvm.

Huset är 350 kvm för att klargöra!

W
Robert_Maria skrev:
Avundsjuka, varför i hela fridens namn skulle man bli avis för? Vi har själva så stort kök. Nej det var mest en fundering efter att ha sett planritningarna på Thewhitehouse:s barre. ta dig en titt på dem och se själv hur stort huset i övrigt måste vara om kök och matplast är 60kvm.
Brukar titta på skalan först om jag ska utala mig om något på en ritning, men du kör visst med en annan teknik.  ;) Finns det ingen skala kan man omöjligt veta något.

Vi har vad jag tycker är ett stort kök, ca 32 m² inkl. matplats. Nästan färdigrenoverat, en del smågrejer kvar.

vårt nya kök är 42 kvm och det är helt underbart att ha så stort, det är med matsal. enda problemet är vad jag ska fylla skåp och lådor med!
men runt 30 kvm är nog lagom om man inte har mycket plats då som vi hade för köket.

• DSCN1243.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.