J jezzi72 #1 Medlem · 16 inlägg 9 mar 2007 17:53 jezzi72 Medlem 16 inlägg 9 mar 2007 17:53 #1 Hej! Vi har fastnat för LB-hus Storspoven, tyvärr fanns det enl säljaren inga sådana byggda häruppe i Umeå. Så jag undrar - är det någon som har lite bilder att skicka till mig kanske?? Mvh Jezzi
Hej! Vi har fastnat för LB-hus Storspoven, tyvärr fanns det enl säljaren inga sådana byggda häruppe i Umeå. Så jag undrar - är det någon som har lite bilder att skicka till mig kanske?? Mvh Jezzi
I impossible #2 Medlem · 303 inlägg 9 mar 2007 20:21 impossible Medlem 303 inlägg 9 mar 2007 20:21 #2 Är lite nyfiken bara, vad har du fått för pris på Storspoven? //Impossible
J jezzi72 #3 Medlem · 16 inlägg 9 mar 2007 23:57 jezzi72 Medlem 16 inlägg 9 mar 2007 23:57 #3 VI fick 1,8 för NF o 1,6 nånting för NNF... (Priserna är från Umeå-kontoret) /Jezzi