Hej!

Vi har fastnat för LB-hus Storspoven, tyvärr fanns det enl säljaren inga sådana byggda häruppe i Umeå. Så jag undrar - är det någon som har lite bilder
att skicka till mig kanske??

Mvh

Jezzi
 
Är lite nyfiken bara, vad har du fått för pris på Storspoven?

//Impossible
 
VI fick 1,8 för NF
o 1,6 nånting för NNF... (Priserna är från Umeå-kontoret)

/Jezzi
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.