Hej!
Finns det nån här som bygger eller har tittat på ett Storspoven-hus. Vi tycker att det verkar vara ett trevligt hus, men undrar hur det är med det stora allrummet i mitten. Går det att använda till något eller blir det bara massa svårutnyttjad yta. Jag undrar också hur klädvården är. Vi väljer just nu på en storspov eller en Ärlan 38, med "halvinredd" vind.
Är det nån som vet skillnaden mellan storspoven och jorduggan, förutom tio kvadrat och 200 000kr.
Tack för ett enstående bra och lärorikt forum.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.