Ingen större fara här trots att det är rättså öppet utanför. Inget att hetsa upp sig över.

D09
Nu känns det ganska lugnt..

Blåser jämt o fint :)

Peppa peppa

Här i Gråbo blåser det på rätt friskt. Får nog prata med kommunen ang, en björk angränsande min tomt. Ser läskigt ut.

Satan vad det blåser på småländska höglandet nu!

Nu är det lugnt på väst kusten i Skåne.

Blåser inte så farligt i Båstad längre, men när det gjorde det så brast en tall fyra meter upp och besöker just nu grannarnas tomt, två andra kommer jag behöva fälla i morgon då dom tyvärr lutar betänkligt.

Synd att grannen skogade hela sin tomt, hade han lämnat lite träd kvar så hade nog mina klarat sig också.

ion skrev:
Nordväst Lund. En plåt 2x0,3m åkte iväg från garagetaket och drog en ful repa i en bil. Som tur var inte min bil, svärsonens.:D
Synd på bilen...

Mikael_L skrev:
[länk]

Det lär finnas bra mycket häftigare bilder på nyhetssiterna imorgon.
Denna fick jag av en kompis på västkusten.....

D09
ImageUploadedByByggahus.se1383019103.538730.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Mikael_L skrev:
Det tänkte vi att vi kunde få av dig ... ;) :cool:
Är på tjänsteresa i Bukarest. Därav nyfikenheten. :-P

Nyfniken skrev:
Är på tjänsteresa i Bukarest. Därav nyfikenheten. :-P
När jag var i Bukarest hade jag inte en tanke på vad som hände hemma....och skulle absolut inte vara inloggad någonstans.....;)

Mikael_L
Hmmm, tjänsteresa.
Lite beroende på vad det är för resa, så kan det väl kanske någon gång under dagens lopp både öppna sig möjlighet att logga in här och även kännas intressantare. ;)

Mikael_L skrev:
Hmmm, tjänsteresa.
Lite beroende på vad det är för resa, så kan det väl kanske någon gång under dagens lopp både öppna sig möjlighet att logga in här och även kännas intressantare. ;)
Den här gången har jag nog slagit nytt personbästa. Två dagar hemifrån och ~2 timmar jobb. Har haft slut på mobilbatteriet tre gånger. Flygplatsen i Wien är för övrigt extremt dåligt utrustad med vägguttag och har fler rökrum än toaletter!

Nyfniken skrev:
Den här gången har jag nog slagit nytt personbästa. Två dagar hemifrån och ~2 timmar jobb. Har haft slut på mobilbatteriet tre gånger. Flygplatsen i Wien är för övrigt extremt dåligt utrustad med vägguttag och har fler rökrum än toaletter!
O ändå så brukar rökrummen vara mer välfyllda än toaletterna, många brukar ju även utöva sina behov precis utanför rökrummen, medans jag aldrig sett detsamma utanför toaletterna på Wiens flygplats....

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.