Hej,
tänkte kolla med er här om detta är vanligt att det blir så här pass stora sprickor i stolparna. Dem är oanvända, legat i 1 år. Dem är 1500x70 impregnerat.
tänkte kolla med er här om detta är vanligt att det blir så här pass stora sprickor i stolparna. Dem är oanvända, legat i 1 år. Dem är 1500x70 impregnerat.
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 604 inlägg
Så blir det ibland. Så länge du inte ska ha stolparna för att hägna in en Linderödsgalt som väger 250 kg går det bra ändå.
Borde väl gå att sälja de där. De man köper nya brukar ju ha liknande sprickor, även om de inte hunnit bli så stora än. Alla som tidigare hanterat den typen av stolpar vet att det bara är en tidsfråga innan de ser ut så där.
jo kanske ska lägga ut dem och folk får avgöra själv om de vill ha dem.Hep skrev:
Som Hep skriver. Det är inget fel på dem. De är nya/oanvända.
Vi har sådana stolpar till elstängslet runt våra hästhagar. De har stått >20 år nu. Inga problem. Tyvärr är dina stolpar för korta, annars hade jag kunnat befria dig från dem.
Var häromveckan och tittade vad nya kostar. De är ju snordyra så med vettig prissättning bör de gå att bli av med på nolltid.
Vi har sådana stolpar till elstängslet runt våra hästhagar. De har stått >20 år nu. Inga problem. Tyvärr är dina stolpar för korta, annars hade jag kunnat befria dig från dem.
Var häromveckan och tittade vad nya kostar. De är ju snordyra så med vettig prissättning bör de gå att bli av med på nolltid.
Jaha okej, då lägger jag ut dem till ett vettigt prisOldboy skrev:
Som Hep skriver. Det är inget fel på dem. De är nya/oanvända.
Klicka här för att svara