TIG-svetsa reaktiva material?! Jag brukar TIG-svetsa på den lokala verkstaden här i by, de e skitenkelt å dom gör det med hård pinne.. :) Jag går helt enkelt dit och tigger och då svetsar dom, en bulla efteråt är då guld värd!
 
Jojo, gå runt på byn med en "hård pinne"!

Käre Ola, det här är ett familjeforum, inget ställe för fjortisragg.
Och gå runt i byn med pinnen i topp och tigga...
Näe, efter över 700 inlägg borde du väl förstå vad den här tråden inte handlar om.

Hård pinne på byn? Hur kan såna få gå lösa :o
Var säger man upp sig?
Kan man få tillbaka anmälningsavgiften, som på alla andra dejtingsajter?
 
Ni kan ju fasiken inte grilla pinnbröd på byn!
 
thomasx skrev:
Ni kan ju fasiken inte grilla pinnbröd på byn!
Det vete fasiken, kanske du har rätt. Men här börjar det i alla fall osa bränd bäver.

Men tillbaka till huvudspåret!

Det var väl om spårvidder vi var lite oense? Det måste vi lösa å något sätt. Ja, eller tågsätt alltså.
F*n om jag inte börjar få lite resfeber ändå.
Har vi väl gjort det så kommer resten att gå som tåget:

800px-Gauge_EN.svg.png

Kul att se att här mäter man inte C-C eller något annat sånt tjafs.
Här gäller det innerkant - innerkant.
Feminister göre sig alltså inget besvär :rolleyes:

I förarhytten regerar männen!
 
KnockOnWood skrev:
Jojo, gå runt på byn med en "hård pinne"!
Måhända förargelseväckande, men inte ovanligt. Senast i lördags såg jag flera stycken som hade stånd på torget.
 
KnockOnWood skrev:
Det vete fasiken, kanske du har rätt. Men här börjar det i alla fall osa bränd bäver.

Men tillbaka till huvudspåret!

Det var väl om spårvidder vi var lite oense? Det måste vi lösa å något sätt. Ja, eller tågsätt alltså.
F*n om jag inte börjar få lite resfeber ändå.
Har vi väl gjort det så kommer resten att gå som tåget:

[bild]

Kul att se att här mäter man inte C-C eller något annat sånt tjafs.
Här gäller det innerkant - innerkant.
Feminister göre sig alltså inget besvär :rolleyes:

I förarhytten regerar männen!
Eh.....lite pinsamt att inte kunna stava till garage va KOW? :x:o på ett forum som detta också.
 
Du har rätt GlufsGlufs, jag har alltid haft svårt för garbage.

Och jag har förstått att det är ditt specialområde.
Men håll det för dig själv, tack :cool:
 
Jag har en helt vanlig bag, måste jag då bara den i en resväska för att inte reta unga alerta medmänniskor?

Tur att Gooooogle finns!!!
 
En bag ska väl förvaras i en box?
 
sunqan skrev:
En bag ska väl förvaras i en box?
Nja, ibland får man tänka utanför boxen för att det ska hända. Då kan t.o.m en blind hitta en - ibland
 
Just en borde vara lätt att hitta till och med för en blind, de är ju så fruktansvärt stickiga
 
gunric skrev:
Just en borde vara lätt att hitta till och med för en blind, de är ju så fruktansvärt stickiga

Och dessutom luktar dom ju som smörknivar
 
gunric skrev:
Just en borde vara lätt att hitta till och med för en blind, de är ju så fruktansvärt stickiga
Dom har aldrig stuckit iväg från mig, beror kanske på att jag stryker en medbarrs så står enen pall för det mesta.
 
Jag minns förr när man var liten och pallade äpplen, det var tider det :wow:

Men palla enbär?

Vet ni förresten att man kan göra pilsner av enbär?
Enbärsdricka :)
 
KnockOnWood skrev:
Jag minns förr när man var liten och pallade äpplen, det var tider det :wow:

Men palla enbär?

Vet ni förresten att man kan göra pilsner av enbär?
Enbärsdricka :)
Det där har du ju en poäng i.
Så då borde ju ett veteöl med helmalt bli ett helvetesöl då egentligen...låter starkt...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.