100 314 läst ·
1 033 svar
100k läst
1,0k svar
Stora missuppfattningstråden...
TIG-svetsa reaktiva material?! Jag brukar TIG-svetsa på den lokala verkstaden här i by, de e skitenkelt å dom gör det med hård pinne..
Jag går helt enkelt dit och tigger och då svetsar dom, en bulla efteråt är då guld värd!
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Jojo, gå runt på byn med en "hård pinne"!
Käre Ola, det här är ett familjeforum, inget ställe för fjortisragg.
Och gå runt i byn med pinnen i topp och tigga...
Näe, efter över 700 inlägg borde du väl förstå vad den här tråden inte handlar om.
Hård pinne på byn? Hur kan såna få gå lösa
Var säger man upp sig?
Kan man få tillbaka anmälningsavgiften, som på alla andra dejtingsajter?
Käre Ola, det här är ett familjeforum, inget ställe för fjortisragg.
Och gå runt i byn med pinnen i topp och tigga...
Näe, efter över 700 inlägg borde du väl förstå vad den här tråden inte handlar om.
Hård pinne på byn? Hur kan såna få gå lösa
Var säger man upp sig?
Kan man få tillbaka anmälningsavgiften, som på alla andra dejtingsajter?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Det vete fasiken, kanske du har rätt. Men här börjar det i alla fall osa bränd bäver.thomasx skrev:
Men tillbaka till huvudspåret!
Det var väl om spårvidder vi var lite oense? Det måste vi lösa å något sätt. Ja, eller tågsätt alltså.
F*n om jag inte börjar få lite resfeber ändå.
Har vi väl gjort det så kommer resten att gå som tåget:
Kul att se att här mäter man inte C-C eller något annat sånt tjafs.
Här gäller det innerkant - innerkant.
Feminister göre sig alltså inget besvär
I förarhytten regerar männen!
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
Eh.....lite pinsamt att inte kunna stava till garage va KOW? :xKnockOnWood skrev:Det vete fasiken, kanske du har rätt. Men här börjar det i alla fall osa bränd bäver.
Men tillbaka till huvudspåret!
Det var väl om spårvidder vi var lite oense? Det måste vi lösa å något sätt. Ja, eller tågsätt alltså.
F*n om jag inte börjar få lite resfeber ändå.
Har vi väl gjort det så kommer resten att gå som tåget:
[bild]
Kul att se att här mäter man inte C-C eller något annat sånt tjafs.
Här gäller det innerkant - innerkant.
Feminister göre sig alltså inget besvär
I förarhytten regerar männen!
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Du har rätt GlufsGlufs, jag har alltid haft svårt för garbage.
Och jag har förstått att det är ditt specialområde.
Men håll det för dig själv, tack
Och jag har förstått att det är ditt specialområde.
Men håll det för dig själv, tack
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Jag minns förr när man var liten och pallade äpplen, det var tider det :wow:
Men palla enbär?
Vet ni förresten att man kan göra pilsner av enbär?
Enbärsdricka
Men palla enbär?
Vet ni förresten att man kan göra pilsner av enbär?
Enbärsdricka
