100 456 läst ·
1 033 svar
100k läst
1,0k svar
Stora missuppfattningstråden...
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Nu blir jag förvirrad!Zixten skrev:
Trodde i min enfald att frågan var genomtröskad och löst i grunden.
Men nu får vi ta tak i denna potemkinkuliss igen.
Känner mig faktiskt helt nockad av dagens utveckling.
Vägen framåt verkade utstakad, men nu är allt helt grusat

PS
Språkpolisen har ordet:
Antingen skriver man "mellan 3,5 och 12,5"
eller så skriver man bara "3,5 - 12,5" och har inget mellanrum för mellan.
I vårdad svenska.
Men om det är tröskat löst i kulisserna, knockat och utvecklat för att sedan vara utstakat och grusat, är inte vägföreningen glad att vägen längs kustremsan är klar?KnockOnWood skrev:
Jadå, det är mitt emellan en kvarting som vi alla vet man blir skitfull på (25%) och alkoholfritt (0%) vilket referar till att folk är riktiga nollor och därför kallas folköl.Drömhus2012 skrev:
Klart Slumpen ska slå ut, det är ju vår och den brukar blomma strax efter krokusen. Sen slår man in den igen till jul och ger till svärmor i julklapp, som man alltid gjorde förr.vojma skrev:
Min gamla svärmor ville också alltid ha slumpen... Men om den var inslagen eller utslagen spelade ingen roll.
