Kattvovven skrev:
Nej, färg från ÖB är inte bättre än dyrare premium. Har du ens testat en dyrare, bättre färg?
Innan du målar ÖB (ÖlBack) måste du skruva bort centrumstabilisatorn och rengöra den, sen kommer det att funka fint.
I övrigt är det bara att agera som vid möte av spårvagn.
 
Zixten skrev:
Innan du målar ÖB (ÖlBack) måste du skruva bort centrumstabilisatorn och rengöra den, sen kommer det att funka fint.
I övrigt är det bara att agera som vid möte av spårvagn.
Vad har ÖB för Lamda-värde?
 
Kattvovven skrev:
Vad har ÖB för Lamda-värde?
Oftast mellan 3,5 - 12,5
Fast ibland är det mer och ibland mindre...
 
Zixten skrev:
Oftast mellan 3,5 - 12,5
Fast ibland är det mer och ibland mindre...
Nu blir jag förvirrad!

Trodde i min enfald att frågan var genomtröskad och löst i grunden.

Men nu får vi ta tak i denna potemkinkuliss igen.
Känner mig faktiskt helt nockad av dagens utveckling.

Vägen framåt verkade utstakad, men nu är allt helt grusat sad.gif


PS
Språkpolisen har ordet:
Antingen skriver man "mellan 3,5 och 12,5"
eller så skriver man bara "3,5 - 12,5" och har inget mellanrum för mellan.
I vårdad svenska.
 
KnockOnWood skrev:
Nu blir jag förvirrad!

Trodde i min enfald att frågan var genomtröskad och löst i grunden.

Men nu får vi ta tak i denna potemkinkuliss igen.
Känner mig faktiskt helt nockad av dagens utveckling.

Vägen framåt verkade utstakad, men nu är allt helt grusat
Men om det är tröskat löst i kulisserna, knockat och utvecklat för att sedan vara utstakat och grusat, är inte vägföreningen glad att vägen längs kustremsan är klar?
 
Är 12, 5% verkligen mellanöl?
 
Drömhus2012 skrev:
Men om det är tröskat löst i kulisserna, knockat och utvecklat för att sedan vara utstakat och grusat, är inte vägföreningen glad att vägen längs kustremsan är klar?
Jadå, det är mitt emellan en kvarting som vi alla vet man blir skitfull på (25%) och alkoholfritt (0%) vilket referar till att folk är riktiga nollor och därför kallas folköl.
 
Kattvovven skrev:
Jadå, det är mitt emellan en kvarting som vi alla vet man blir skitfull på (25%) och alkoholfritt (0%) vilket referar till att folk är riktiga nollor och därför kallas folköl.
Duger det verkligen med Biltemas Volkswagenolja eller borde man gå på nåt bättre?
 
cecar33 skrev:
:beer::rolleyes::sly::o:screwy:
Men vilket kärl har man oljan i?
 
Trågen vinner! För övrigt så tror jag att man misstänker att det är möjligt att slumpen kanske inte vet hur den ska hantera sin ovisshet över huruvida den ska slå in eller ut...
 
vojma skrev:
Trågen vinner! För övrigt så tror jag att man misstänker att det är möjligt att slumpen kanske inte vet hur den ska hantera sin ovisshet över huruvida den ska slå in eller ut...
Klart Slumpen ska slå ut, det är ju vår och den brukar blomma strax efter krokusen. Sen slår man in den igen till jul och ger till svärmor i julklapp, som man alltid gjorde förr.
 
Min gamla svärmor ville också alltid ha slumpen... Men om den var inslagen eller utslagen spelade ingen roll.
 
Drömhus2012 skrev:
Min gamla svärmor ville också alltid ha slumpen... Men om den var inslagen eller utslagen spelade ingen roll.
Har du fått bilrutan inslagen och tänderna utslagna skulle jag råda dig att kontakta polisen, då du blivit utsatt för både misshandel och skadegörelse...
 
Kattvovven skrev:
Nej, färg från ÖB är inte bättre än dyrare premium. Har du ens testat en dyrare, bättre färg?
Se detta var ett riktigt missförstånd Grattis. ? ? ? ?
 
LGG-01 skrev:
Se detta var ett riktigt missförstånd Grattis. ? ? ? ?
Stånd? Nej vettuvad! Inte innan giftemål!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.