100 427 läst ·
1 033 svar
100k läst
1,0k svar
Stora missuppfattningstråden...
De flesta adresserna är ju ovanliga, det är ju bara min som är vanlig.
Att rekommendera någon någott i en tråd som denna, dessutom att det skall hållas kort, utan att förklara hur kort, eller hur många kort, är det dia- (nya skämt) bilder eller digitala kanske, ve o fasa papperskoppior som kan läggas på hög, som låg hög. :Sspiskrok skrev:
Jag frågar igen kan en hög vara låg.
Dia är den absolut bästa filmen för kort.
