De flesta adresserna är ju ovanliga, det är ju bara min som är vanlig.
 
KnockOnWood skrev:
Prova att fria med SMS. Det kan kännas lite friare då :)
Funkar inte mobilen har hängt upp sig!

url.jpg
 
LGG-01 skrev:
Funkar inte mobilen har hängt upp sig!

[bild]
Men du får väll ta ner den då!
 
Nu är det allt hög tid att du över till grannen med en blomma och ber om ursäkt för ditt uppförande, sen tar du med dig den trasiga stolen hem och lagar den.
 
Stolen repad å grannens fru förlåten! :)
 
Är grannens fru förlåten? Har du lättat på henne?
 
sunqan skrev:
Är grannens fru förlåten? Har du lättat på henne?
Grannen blev så lättad att hon gick i taket.
 
Fel på gravitationen?
 
Näe fy fan, hemma hos oss bryter vi inte mot naturlagarna. De som gör det ska hållas kort!
 
Redigerat:
spiskrok skrev:
Näe fy fan, hemma hos oss bryter vi inte mot naturlagarna. De som gör det ska hållas kort!
I så fall rekomenderar jag dig att gå till närmsta fotograf, dom brukar vara bra på å ta kort...
 
spiskrok skrev:
Näe fy fan, hemma hos oss bryter vi inte mot naturlagarna. De som gör det ska hållas kort!
Att rekommendera någon någott i en tråd som denna, dessutom att det skall hållas kort, utan att förklara hur kort, eller hur många kort, är det dia- (nya skämt) bilder eller digitala kanske, ve o fasa papperskoppior som kan läggas på hög, som låg hög. :S

Jag frågar igen kan en hög vara låg.
 
Kort som kort, hög som hög. Men hävdar bestämt att dia är för kalvar.
 
spiskrok skrev:
Kort som kort, hög som hög.
Äkta pokerspelare byter ju kort varje timme, men det är inte för att bli höga som de gör det.
 
Dia är den absolut bästa filmen för kort.
 
  • Gilla
LGG-01
  • Laddar…
Kattvovven skrev:
Dia är den absolut bästa filmen för kort.
Äntligen en vettig människa som ej mist förstånd(et)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.