Byggahus.se

Stor spindel inomhus

1. Rkarlsson
    Medlem Nivå 5
    Missade ditt svar. Men när du säger det att de äter upp sitt egna nät så måste det vara korsspindeln. För det har försvunnit ett nät som var på ett fönster. Coolt. Om de är så duktiga får de ju gärna vara här.

2. Mark0
    Självbyggare Nivå 6
    Mysig tråd, har också dessa söta husdjur men de får hålla sig källaren och ta hand om alla insekter, jag klappade den häromdagen och tackade för att antalet mygg och andra insekter hade minskat rejält.
    Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    spindel.png

3. Snigla
    Allvetare Nivå 24
  4. Rkarlsson
    Medlem Nivå 5
    hehe, det beror på. Om det är riktigt ettriga jävlar så vill jag nog inte det.
    Det äckligaste jag vet som man har i trädgården är faktiskt jordboende. Såna äckliga tjocka larver eller maskar eller vad fan det är för något.
    Grävde bort gräs för hand på en slänt förra sommaren och fy fan säger jag då de kryllade av sådana äckliga varelser, jämför de med aliens.

5. Jonas ”Snabbe” Andersson
    Husspekulant Nivå 4
    Det där är en ståtlig hane på jakt efter fruntimmer. :D

6. Snigla
    Allvetare Nivå 24
    Säkert såna här ollonborrelarver eller nått.. brukar vara precis under grässvålen/jordytan.. tjocka hoprullade saker.. vitaktiga.

Kråkor/skator/fåglar brukar älska picka sönder gräsmattan där de gömmer sig.. i jakt på maten (dvs larverna).

7. Badkarl
    Medlem Nivå 3
    Såg någon som kallade en spindel han hittade i huset för Cotton Eye Joe. Anledningen var att han bara hade två funderingar angående spindeln:
    - "Where did you come from?"
    - "Where did you go?"

;)

• Laddar…
  8. Staffan2000
    Medlem · Nivå 14
    Redigerat 8 okt 14:11
    • Laddar…
  9. Mark0
    Självbyggare Nivå 6
    Låter som en date? istället för Tinder får de använda Spinder :crysmile: