Vi har en stodmur som är murar betongtegel, ca 10m lång, 2,5m hög. Den håller på att luta och stensättning bakom at sjunka.
Min tanke är att gräva ner ca. 1m på 3-4 ställen längs med muren och sedan gräver upp mot berget.
Borra genom muren och förankra med järnstänger mot berg. Har någon försökt sig på en sådan lösning eller fins det bättre varianter