7 549 läst ·
5 svar
8k läst
5 svar
Stolphållare bult eller fransk
Hej
Jag undrar hur ni har gjort med era stolphållare som sitter i plintarna till altanen.
Körde ni med genomgående bult?
Körde ni med frans träskruv?
Hur många i varje?
Och hur många ankarskurv har ni dragit i era balkskor till ert golvbjälklag?
Jag undrar hur ni har gjort med era stolphållare som sitter i plintarna till altanen.
Körde ni med genomgående bult?
Körde ni med frans träskruv?
Hur många i varje?
Och hur många ankarskurv har ni dragit i era balkskor till ert golvbjälklag?
Produkter som diskuteras: "Stolphållare"
Stolphållare PSU FZV varmförzinkad FAST
För ingjutning i betong
45 kr inkl moms
Läs mer
[quote author=ppalm link=board=altan;num=1122230349;start=0#0 date=07/24/05 kl 20:39:09]Hej
Jag undrar hur ni har gjort med era balksor som sitter i plintarna till altanen.
quote]
Antar att du menar stolpskor.
Räcker med två små franskskruv. Ska mycket mycket till för att det ska rubba på sig.
Jag undrar hur ni har gjort med era balksor som sitter i plintarna till altanen.
quote]
Antar att du menar stolpskor.
Räcker med två små franskskruv. Ska mycket mycket till för att det ska rubba på sig.
Klicka här för att svara