Hej jag har äldre stokke tripp trapp men kan ej få in den nya bady inlägget i stolen. Är det nån och kan hjälpa mig med vad kan göra för kunna in inlägget tack
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.