Jag har upptäckt att jag saknar ett stödhjul (rullen) till sågklingan till min Skil sticksåg. Förstår nu varför sågbladen knäcks hela tiden och att det är svårt att såga rakt.
Vet inte om där någonsin suttit ett hjul på plats. Bladen har alltid gått sönder fort....
Har haft sågen i ca 7 år och minns inte var jag köpte den.
Hittar nu inte någon service för Skil maskiner på internet. Någon som vet.? Jag bor i Halmstad.
Inte någon som har ett extra hjul att sända mig?
MVH/JImmy