Hej! i min tidigare tråd om dusch eller inte ? så har jag beskrivit mitt problem där jag har en väldigt litet badrum och nu ser över alla mina alternativ, bl.a. stockholm dusch.
Då har jag googlat lite men hittar inte vart jag kan få tag på en och hur mycket dessa kostar ... om dem ska hämtas så är kan jag endast inom stockholms län och eskilstuna.

Min fråga är om ni kan skicka länk till denna om ni hittar ?
Har ni alternativ till en sådant så föreslå gärna ! :)

• Litet badrum med kaklade väggar, toalett, handfat och en duschhörna med glasdörr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Alldina
  • Laddar…
1 16386 skrev:
Skåne Beslag har en sådan: [länk]
Har redan tittat på denna hemsida men privatpersoner kan inte handla därifrån tråkigt nog och deras återförsäljare ahsell har inte den, eller inte vad jag hittade iallafall...:sweat:

Tänkte ni bygga om en toalett till ett badrum i en bostadsrättsförening utan att anlita hantverkare? Det låter tufft att få igenom.

1 16386 skrev:
Tänkte ni bygga om en toalett till ett badrum i en bostadsrättsförening utan att anlita hantverkare? Det låter tufft att få igenom.
Vi kommer såklart anlita för golvbrunnen men resten fixar vi, lite jobb men blir bra :)

Och det är föreningen (och dess försäkringsbolag) OK med? I alla fall, våtrumsfirman ni anlitar för avlopp och golvbrunn borde väl kunna köpa in väggen åt er.

• Gilla
Lisbete7
  • Laddar…
1 16386 skrev:
Och det är föreningen (och dess försäkringsbolag) OK med? I alla fall, våtrumsfirman ni anlitar för avlopp och golvbrunn borde väl kunna köpa in väggen åt er.
vi väntar på svar men som sagt golvbrunn och platsmatta ska bli gjort av ett företag så det är bara små grejer kvar som vi fixar sen (y)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.