Nej, jag tror inte det var Johan Glans (har googlat på bilder av honom). Den här killen var lite mer kraftig (inte tjock alls) och hade mer rödaktigt hår som var lite vågigt eller lockigt. På tv var han klädd i lite töntiga kavajer som var antingen lite för tajta eller tjocka i rutigt tyg.
Och nej, vi tänkte inte strategiskt framåt när vi hade taklagsfesten. Men visst, nu har vi många goda vänner/bekanta/hantverkare som kommer samma dag vi ringer om det är akuta problem.
MEN - det verkar som om ingen har fester hemma numera. Det är ju det som är trevligt, att ha många människor omkring sig, äta god mat, dricka lite vin och umgås.