Det är ju många som önskar sig billigare bostäder och de får skriva tackbrev till Trump.

När börserna "rasar" försvinner delar av insatserna. Och med dyrare olja ökar energipriserna vilket leder till inflation så räntorna kan höjas...

Precis när man trodde ekonomin skulle bli bra :D

Det är få objekt ute. Alla väntar på de nya reglerna 1 april och då kommer priserna att stiga, är min gissning.

S
Appendix Appendix skrev:
Det är ju många som önskar sig billigare bostäder och de får skriva tackbrev till Trump.

När börserna "rasar" försvinner delar av insatserna. Och med dyrare olja ökar energipriserna vilket leder till inflation så räntorna kan höjas...

Precis när man trodde ekonomin skulle bli bra :D
Tyvärr så lät man hellre inflationen skena till 15-25% senast det behövdes räntehöjningar så jag har ingen större tilltro till att de ska våga höja räntorna den här gången heller..

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Det är få objekt ute. Alla väntar på de nya reglerna 1 april och då kommer priserna att stiga, är min gissning.
Allt annat lika så kommer ju priserna stiga av lättnader på lånekraven. Dock får man ju tänka på att man som säljare får trängas lite om det byggts upp en propp så det är inte säkert att det är fördelaktigt vänta.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.