Hej!
Köpte två hus i våras, det visade sig att den mindre
där dusch och tvättstuga var / behövde renoveras.
Fuktskada ruttet under så in i bengen ....
Blev klassat som dolt fel bra men sen blev det strul.
Arbetet är fortfarande inte klart idag 24 November Min
son skulle hyra rummet i stugan och nu har han bott i mitt vardagsrum i 5 månader
Kan man få någon ersättning för att man inte kunnat använda
huset / för sveda och värk då vi fått sitta i mitt hus på varandra
jag har bara sovrum och allrummet och där bor sonen ...
Mitt eget försäkringsbolag nämnde något i början om
stilleståndsersättning men nu har de börjat slingra sig?????
Vad är rätt och vad är fel /? en som inte vet????
Susanne
