Hej
Har varit väldigt nöjd med min Stiga SG 550 men en dag så gick den inte igång.
Jag trycker på on/off knappen den tänds og stiga loggan kommer fram men det vill inte gå in i menyn.
Är det andra som har haft samma problem och eventuellt om ni har en lösning på mitt problem.
Med vänlig hälsning,
Tim
 
Tim V Tim V skrev:
Hej
Har varit väldigt nöjd med min Stiga SG 550 men en dag så gick den inte igång.
Jag trycker på on/off knappen den tänds og stiga loggan kommer fram men det vill inte gå in i menyn.
Är det andra som har haft samma problem och eventuellt om ni har en lösning på mitt problem.
Med vänlig hälsning,
Tim
hej. Jag har fått exakt samma problem med min klippare. Lyckades du lösa detta och vad fick du i så fall göra?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.