Hej
Har varit väldigt nöjd med min Stiga SG 550 men en dag så gick den inte igång.
Jag trycker på on/off knappen den tänds og stiga loggan kommer fram men det vill inte gå in i menyn.
Är det andra som har haft samma problem och eventuellt om ni har en lösning på mitt problem.
Med vänlig hälsning,
Tim