Har köpt en stiga park 90 tal sitter en grön strömbrytare höger om tändningslåset vad är den till?
 
Är du säker på att den är originalmonterad? Jag har en 97a tror jag och innan jag byggde om elsystemet så hade jag inget annat än gasreglage och tändningsnyckel där.

EDIT: f'låt det är ju en villa jag har... Har inte de flesta park en lampa framtill? Det är inte en lampknapp du har där?
Sent from my ST17i using Byggahus
 
Redigerat:
Hur kopplas klippagregatet in?
Vi hade en stiga som man kopplade in agregatet med en knapp...
 
Tror det är en grön knapp till farthållaren på min sitter som du beskriver det.
Lampan har en vanlig dragströmbrytare!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.