1 802 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
stiga park
Är du säker på att den är originalmonterad? Jag har en 97a tror jag och innan jag byggde om elsystemet så hade jag inget annat än gasreglage och tändningsnyckel där.
EDIT: f'låt det är ju en villa jag har... Har inte de flesta park en lampa framtill? Det är inte en lampknapp du har där?
Sent from my ST17i using Byggahus
EDIT: f'låt det är ju en villa jag har... Har inte de flesta park en lampa framtill? Det är inte en lampknapp du har där?
Sent from my ST17i using Byggahus
Redigerat:
Klicka här för att svara