Stinger #1 Medlem · 69 inlägg 2 maj 2006 10:19 Stinger Medlem 69 inlägg 2 maj 2006 10:19 #1 Letar efter en ny sticksåg och har fastnat för den. Är det någon som sett den i Sthlm trakten till vettigt pris?
Letar efter en ny sticksåg och har fastnat för den. Är det någon som sett den i Sthlm trakten till vettigt pris?
E elof #2 Medlem · Blekinge · 468 inlägg 2 maj 2006 14:40 elof Medlem Blekinge 468 inlägg 2 maj 2006 14:40 #2 http://www.drift-underhall.se/showProduct.php?pid=1062 + ~100SEK i frakt Annars bara sök återförsäljare på boschs hemsida och ring till de du hittar i ditt närområde.
http://www.drift-underhall.se/showProduct.php?pid=1062 + ~100SEK i frakt Annars bara sök återförsäljare på boschs hemsida och ring till de du hittar i ditt närområde.
Stinger #3 Medlem · 69 inlägg 2 maj 2006 16:09 Stinger Medlem 69 inlägg 2 maj 2006 16:09 #3 Tack för länken skall testa och gå in på bosch återförsäljare.
S Styx #4 Medlem · Västra Götaland · 896 inlägg 2 maj 2006 20:37 Styx Medlem Västra Götaland 896 inlägg 2 maj 2006 20:37 #4 stinger skrev: Letar efter en ny sticksåg och har fastnat för den. Är det någon som sett den i Sthlm trakten till vettigt pris? Vänta bara tills du testat den - då lär du sitta fast ännu hårdare
stinger skrev: Letar efter en ny sticksåg och har fastnat för den. Är det någon som sett den i Sthlm trakten till vettigt pris? Vänta bara tills du testat den - då lär du sitta fast ännu hårdare
Stinger #5 Medlem · 69 inlägg 3 maj 2006 07:38 Stinger Medlem 69 inlägg 3 maj 2006 07:38 #5 Kan tänka mig det. letar också efter en vettig skruvdragare till, vi får se vad det blir, min aeg är helt slut.
Kan tänka mig det. letar också efter en vettig skruvdragare till, vi får se vad det blir, min aeg är helt slut.
S Styx #6 Medlem · Västra Götaland · 896 inlägg 3 maj 2006 19:45 Styx Medlem Västra Götaland 896 inlägg 3 maj 2006 19:45 #6 Gillade du din AEG kan du även kolla på Milwaukee. Kanondragare i mitt tycke.!
Stinger #7 Medlem · 69 inlägg 4 maj 2006 09:22 Stinger Medlem 69 inlägg 4 maj 2006 09:22 #7 Testade en hitachi. Bra batterie och fruktnasvärt stark i en liten och nätt maskin men tyvärr ligger priset från 3500:-
Testade en hitachi. Bra batterie och fruktnasvärt stark i en liten och nätt maskin men tyvärr ligger priset från 3500:-
Stinger #8 Medlem · 69 inlägg 4 maj 2006 09:25 Stinger Medlem 69 inlägg 4 maj 2006 09:25 #8 lite trött, menar en panasonic.
Z zephir #9 Medlem · 178 inlägg 4 maj 2006 09:43 zephir Medlem 178 inlägg 4 maj 2006 09:43 #9 Varför inte köpa en blå? Både 12an och 14,4an måste betraktas som mycket prisvärda. Är pengar inget problem, köp en värsting-Makita, typ BDF451. Zephir
Varför inte köpa en blå? Både 12an och 14,4an måste betraktas som mycket prisvärda. Är pengar inget problem, köp en värsting-Makita, typ BDF451. Zephir
Stinger #10 Medlem · 69 inlägg 4 maj 2006 11:04 Stinger Medlem 69 inlägg 4 maj 2006 11:04 #10 pengar är alltid ett problem, när man bygger hus. vill ha en liten kraftfull till ett vettigt pris.