2 191 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Stenskott på fönster från blästring
Hur ska jag agera? Huset har blästrats och skyddstäckningen har inte fungerat. Massor små och en del stora stenskott på våra nya fönster(8 veckor).
Firman lovade att det inte skulle bli någon åverkan på fönstrena. Jag har inte betalat fakturan på fasadrenoveringen, ska jag kräva nya glas med innerbåge? Skulle ni acceptera detta? Vad göra?
MVH
Pappen
Firman lovade att det inte skulle bli någon åverkan på fönstrena. Jag har inte betalat fakturan på fasadrenoveringen, ska jag kräva nya glas med innerbåge? Skulle ni acceptera detta? Vad göra?
MVH
Pappen
Klicka här för att svara