Hej!
Vi har en uteplats som endast består av stenplattor som är lagda på mark. Vi tänkte lägga ut trä på detta nu. Vad tror Ni om att bygga en "träram" samt sen snickra upp träplankor på detta?! Behöver man verligen gjuta fast allt när det redan ligger en stenbotten?!
Mvh/Henrikoz