Är så sjukt nöjd med mig själv! Jag är en mer kreativ än praktiskt lagd person så arbetsgången brukar vara att jag idésprutar och mannen bygger. Det här har jag däremot gjort alldeles själv. Mannen byggde ihop en mojäng för att få till rätt fall och jämna till sättsanden + en handstamp åt mig, men allt arbetet har jag gjort, grävt och kärrat och skyfflat och kånkat, stampat och bankat. Ska ännu lägga två rader till längst fram, men har tillfälligt slut på plattor så det får vänta några veckor. Morgonkaffet kommer att bli ännu mer njutbart då jag inte bara sitter i solen på en uteplats utan faktiskt på en uteplats som jag byggt själv.