Jennies: Vi flyttar in 14/11, något besked om när slutbesiktningen skall ske har jag inte fått. Jag trodde däremot att man hade den någon vecka innan tillträdet men det verkar alltså vara samma vecka. Passar iofs oss bara bättre...

Hoppas bara att det ska vara så lite fix kvar som möjligt efter slutbesiktningen, erat hus ser ju helfärdigt ut nu i alla fall.
Även om inte gräs är lagt så blir det ju enorm skillnad när allt byggskräp städats bort.

Försökte gå på Eniro och hitta.se för att få in Steningehöjden där men det verkar finnas en enorm tröghet med nya adresser eftersom de tappar allt från andra leverantörer.
Hitta.se kunde däremot lägga in manuellt så det gick ju lika bra...

Lycka till imorgon!

Stenback: Jag skickade dig precis ett meddelande...
Ja, det börjar bli riktigt klart nu (om man bortser från vattenläckan) lite synd att vi inte får gräset det här året, men å andra sidan känns det viktigare att det är fräscht till våren istället! =) Absolut, jag tror att det kommer bli jätte fint när allt e klart! =)

Nej, det är lite meckigt att beställa hem möbler för dom hittar inte adressen på GPSén... =)

Hoppas besiktningen går toppen, ni får väl komma förbi å säga hej när ni flyttar in! =)

Mvh Jennie

Kanske dags för lite nya inlägg?

Det har varit lite stiltje med bokningar och köp på Steningehöjden under våren o sommaren men nu verkar det vara fler än vi som upptäckt hur trevligt området blir" :-) En riktig idyll

Vi räknar ner till den sista oktober då vi flyttar in i ett F-hus.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.