5 632 läst ·
6 svar
6k läst
6 svar
Stenhus med gjutet mellanbjälklag
Vad är det för stenhus? Lättbetong, betong eller kanske ren granit? Jag har själv byggt ett lättbetonghus och då använde jag lättbetongbjälklag som jag sedan gjöt på 60mm betong med vattenburen golvvärme i.
Mvh Honken
Mvh Honken
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
HH Celcon eller Y-tong. Sök på Stenhus på forumet, det har skrivits en hel del i ämnet.
Klicka här för att svara