M Markarbetaren skrev:
Vilket jä-la fint hus och läge!(y)
Tack :)

Det är verkligen roligt att få en sådan kommentar när man är lite deppig. Är nu inne på fjärde vecka som enligt entreprenören skulle ta två. Kommer säkert ta 3-4 veckor till då flyspacklingen inte blir av förens om drygt en vecka.
Sitter instängd i husvagnen med kläder och annat för de två veckorna som det skulle ta. Ingen idé att klaga utan det är bara att gilla läget. Din lilla kommentar fick oss i alla fall att le :)

Vit och röd husvagn märkt "KABE", parkerad utomhus nära en blå container. Dimmigt väder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Gillar att campa men kan nog inte rekommendera denna campingplats :crysmile::crysmile::crysmile:

• Gilla
Söderslätt och 3 till
  • Laddar…
M
Ska jag vara ärlig så klickade jag på nån mediarubrik på forumet och fick se din drönarfilm och såg att i stora drag så är det ungefär så mitt "drömhus" ser ut som jag skissade på för flera år sedan. Flyglarna med uteplats och pool, utsikt mot havet (mälaren i ditt fall), stor garagebyggnad osv.:ok:

Nu har jag kikat lite i tråden och såg tragedin med avloppet. Fy fasen vad tråkigt:cry:
Vi får hoppas på smidig och snabb lösning.

• Gilla
Brorsan Nilsson och 1 till
  • Laddar…
M Markarbetaren skrev:
Ska jag vara ärlig så klickade jag på nån mediarubrik på forumet och fick se din drönarfilm och såg att i stora drag så är det ungefär så mitt "drömhus" ser ut som jag skissade på för flera år sedan. Flyglarna med uteplats och pool, utsikt mot havet (mälaren i ditt fall), stor garagebyggnad osv.:ok:

Nu har jag kikat lite i tråden och såg tragedin med avloppet. Fy fasen vad tråkigt:cry:
Vi får hoppas på smidig och snabb lösning.
Hur som helst så uppskattar jag ditt glada tillrop :)

Hoppas att du bor i ditt drömhus idag(y)

• Gilla
Markarbetaren och 1 till
  • Laddar…
Omfattande inomhusutrymme under renovering med stort fönster, skyddad eldstad, tom känsla, grått golv, tomhet.
Skapa konto
Ett under-renovering kök med skyddade apparater och ej färdiga golv- och takdetaljer.
Skapa konto

I veckan blev äntligen flytspacklingen färdig. Nu väntar återställningen av de skador som uppkommit i samband med rivningen av golvet. Vi är nu inne på åttonde veckan av vad som skulle ta 2-3 veckor.

Lastbil med kran lyfter blå container vid byggarbetsplats, grusväg, molnig himmel.
Skapa konto

Förra veckan så fick vi fram husvagnen. Ett lyft i dubbel bemärkelse :D

• Gilla
tobbbias och 2 till
  • Laddar…
Vintner has coming

• Husfasad på kvällen, snö, belysning, julgranar, husvagn delvis synlig, tyst och fridfull atmosfär.
    Skapa konto
  • Ett hus om natten med belysning, snö, spår och parkerade bilar.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
Appendix och 5 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.