162 053 läst ·
379 svar
162k läst
379 svar
Stenhus i egen regi
TackM Markarbetaren skrev:
Det är verkligen roligt att få en sådan kommentar när man är lite deppig. Är nu inne på fjärde vecka som enligt entreprenören skulle ta två. Kommer säkert ta 3-4 veckor till då flyspacklingen inte blir av förens om drygt en vecka.
Sitter instängd i husvagnen med kläder och annat för de två veckorna som det skulle ta. Ingen idé att klaga utan det är bara att gilla läget. Din lilla kommentar fick oss i alla fall att le
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gillar att campa men kan nog inte rekommendera denna campingplats
M
Markarbetaren
Medlem
· Halland
· 4 370 inlägg
Markarbetaren
Medlem
- Halland
- 4 370 inlägg
Ska jag vara ärlig så klickade jag på nån mediarubrik på forumet och fick se din drönarfilm och såg att i stora drag så är det ungefär så mitt "drömhus" ser ut som jag skissade på för flera år sedan. Flyglarna med uteplats och pool, utsikt mot havet (mälaren i ditt fall), stor garagebyggnad osv.
Nu har jag kikat lite i tråden och såg tragedin med avloppet. Fy fasen vad tråkigt
Vi får hoppas på smidig och snabb lösning.
Nu har jag kikat lite i tråden och såg tragedin med avloppet. Fy fasen vad tråkigt
Hur som helst så uppskattar jag ditt glada tillropM Markarbetaren skrev:Ska jag vara ärlig så klickade jag på nån mediarubrik på forumet och fick se din drönarfilm och såg att i stora drag så är det ungefär så mitt "drömhus" ser ut som jag skissade på för flera år sedan. Flyglarna med uteplats och pool, utsikt mot havet (mälaren i ditt fall), stor garagebyggnad osv.
Hoppas att du bor i ditt drömhus idag
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
I veckan blev äntligen flytspacklingen färdig. Nu väntar återställningen av de skador som uppkommit i samband med rivningen av golvet. Vi är nu inne på åttonde veckan av vad som skulle ta 2-3 veckor.
Logga in
Skapa konto
Förra veckan så fick vi fram husvagnen. Ett lyft i dubbel bemärkelse
Klicka här för att svara