Hej,
Blev för någon vecka sen klar med det nya hårdvaxoljade golvet i sovrummet. Resultatet är verkligen fantastiskt. Däremot har sambon invigt det nya golvet med att spilla färgat värmeljus på golvet. Någon som har bra tips på hur man ska göra rent så att man inte gör mer skada en nytta?