Brännaren vill plötsligt inte starta. Inga larm. Den står bara i vänteläge trots att tempen är långt under gränsvärdet för start. Lyfte ur tempgivaren och knöt handen runt den och då steg tempen till ca 30 grader så den verkar ju funka. Det lyser en liten nyckelni displayen som kanske har lyst förut men jag är osäker. Om tändelementet är paj gör den ju ett startförsök som dock blir misslyckat med larm som följd och om bakbrandskyddet skulle vara utlöst ger ju även det ett larm. Vad kan vara galet?