Hej,
Första gången jag ska starta igång poolen och behöver hjälp med veta hur jag gör med alla komponenter som finns och vilket läge jag ska ha på ventilerna.
Har en saltvattenpool med följande teknik som på bilderna. Jag skulle vilja veta vilken inställning ska ha när jag startar igång systemet och sedan när jag städar poolen (dammsuger med bottensug).
Jag har fyra rör ut ur väggen som går till poolen. Misstänker en är till breddavloppet och två är till inlopp och utlopp ? Vet inte vad de fjärde röret är till för.
Sandfilter: pentair triton II tr 40
Pump: Badu prime eco vs
Saltkordinator: Bspool EVo
Uppvärmning: värmepump
Första gången jag ska starta igång poolen och behöver hjälp med veta hur jag gör med alla komponenter som finns och vilket läge jag ska ha på ventilerna.
Har en saltvattenpool med följande teknik som på bilderna. Jag skulle vilja veta vilken inställning ska ha när jag startar igång systemet och sedan när jag städar poolen (dammsuger med bottensug).
Jag har fyra rör ut ur väggen som går till poolen. Misstänker en är till breddavloppet och två är till inlopp och utlopp ? Vet inte vad de fjärde röret är till för.
Sandfilter: pentair triton II tr 40
Pump: Badu prime eco vs
Saltkordinator: Bspool EVo
Uppvärmning: värmepump
Klicka här för att svara


