Hej,
Har en ny Bosch serie 6 tvättmaskin som jag inte kan starta!
Play/paus knappen står och blinkar på displayen och jag förstår inte vad jag gör för fel??
Använder inte i-dos utan vanligt pulver, det ska gå men varför kan jag inte starta programmet?
Tack på förhand!