Halloj,
har sedan några år slängt ut de som va anslutet till skorstenen, ventilationen är stängd då jag har ftx och jag ångrar djupt att jag inte rev skiten medan jag renoverade men men de får bli framtidsjobb..
frågan är då , jag har kvar huven som är som ett u ovanför hålen för att skydda men den slår så fort de blåser och den tänkte jag ta bort och sätta ett plåtlock. med lite isolering i
Är de en bra eller dålig ide? Skorstenen har jag nog tänkt att riva om några år när tiden finns