Jag har en anläggning enligt bilder. Går det att få till ett ståndrör till denna? Jag fyller på luft när jag märker att pumpen går ofta, men jag tycker det är svårt att veta hur mycket vatten jag ska tappa ur. Tömmer jag för mycket spottar och fräser det med rostvatten i kranarna.
Är det standardkomponenter till detta?
/Höghus
Är det standardkomponenter till detta?
/Höghus
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tryckbrytarna används inte i manometern.GK100 skrev:
Jag antar att 1A inte syftar på något som finns? Jag måste erkänna att jag letade efter ett sådant. 😁
1000 kr verkar lösa mina problem. Sedan har jag lärt mig att VVS-jobb går aldrig precis som jag tänkt mig...
/Höghus
Med 1A menade jag ett helt vanligt "vattensståndställ" som du verkar hittat med tanke på priset.Höghus skrev:
Klicka här för att svara

