Det har blivit missförstånd mellan mig och byggaren och nu har vi hamnat i en riktigt knivig situation vad gäller badrummet. Allt vi trodde skulle få plats i väggen får inte plats. Det kanske går att trixa och knixa ngt och jag hoppas nu få hjälp av er....

Vi skall ha infällda blandare och nu undrar jag hur högt över tvättstället de skall sitta? Hittar inga måttanvisningar någonstans :-(

Tack tack tack!
/Gafia
 
Finns det inte några instruktioner med i blandarkartongen?
 
DanHan skrev:
Finns det inte några instruktioner med i blandarkartongen?
Blandaren har inte kommit. Jag har beställt från Tyskland ��. Hittade ngt om 17-22 cm så jagandet att byggaren har rätt....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.