Hej
Vi har ett gammalt staket som vi tänkte byta ut. Har hittat ett bra som är i block, alltså färdig sats som sätts mellan stolparna.
Tyvärr sitter stolparna med 2 m mellanrum och blocken är på mellan 1,5 och 1,8 m.
Har ni några tips på hur vi på ett bra sätt kan lösa detta och utnyttja stolparna eller är det bara att gräva upp och sätta nya?