Vi tänkte sätta ett 180cm högt staket första tre meterna ut från huset längs med vårt trädäck. Någon som har en uppfattning om det räcker att fästa staketstolparna i så kallad metpost eller om det måste gjutas? Staketet kommer inte att vara glest, vi vill ha fullständigt insynsskydd så det blir ju ett skapligt vindfång.