Vi tänkte sätta ett 180cm högt staket första tre meterna ut från huset längs med vårt trädäck. Någon som har en uppfattning om det räcker att fästa staketstolparna i så kallad metpost eller om det måste gjutas? Staketet kommer inte att vara glest, vi vill ha fullständigt insynsskydd så det blir ju ett skapligt vindfång.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.