Jag ska bygga staket med vertikal spjälor. Vi kommer inte köpa färdig sektioner. Hur löser jag bäst formen i toppen? Finns färdiga spjälor att köpa eller såga själv?
 
Jag har byggt staket med färdiga sektioner och lösa spjälor från http://www.matra.nu/staket.htm Det var ett tag sedan nu men hemsidan är fortfarande lika dålig.
Då var priset ungefär det samma som lösvirke i samma dimension när vi räknade med spill, sågblad, skruv etc.
Hur firman är idag kan jag inte säga något om.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.