2 126 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Staket längs med tomtgränsen
Nu är det dags för staket längs med tomtgränsen,som är ca 20 meter lång och höjden på staketet blir ca 1 meter
Frågan är om jag gräver 1 plint 700 mm hög för varje meter och stolpar 95x95, kommer staketet att vara stabil eller kommer den att röra på sig
Om den kommer att röra på sig hur stabiliserar man den ?
Frågan är om jag gräver 1 plint 700 mm hög för varje meter och stolpar 95x95, kommer staketet att vara stabil eller kommer den att röra på sig
Om den kommer att röra på sig hur stabiliserar man den ?
Klicka här för att svara