Jäkligt snyggt staket. Jag vet att Brommastål i Stockholm har och/eller erbjuder att ta hem det mesta i stålväg. Lite långt bort för dig kanske? Kolla med dem.
http://www.brommastal.se/se/stalfoersaeljning-resp.html
http://www.brommastal.se/se/stalfoersaeljning-resp.html
Det klarar nog de flesta företag, som håller på med laserskärning, eller vattenskärning.
Det tillkommer även montering och svetsning på plats, om inte standardstorlekar på plåt räcker. Det är inte så många företag, som har maskiner som kan hantera plåtar längre än tre meter.
Det tillkommer även montering och svetsning på plats, om inte standardstorlekar på plåt räcker. Det är inte så många företag, som har maskiner som kan hantera plåtar längre än tre meter.
Det där var inspirerande. Har varit inne på att smida och svetsa ett staket, men det där var lite "utanför boxen".
Man får nog tänka på att det inte bara blir ett sjuhelsikes tungt staket, beroende på utformning blir det rätt bra vindfång också! Kraftig förankring i backen är nog ett måste.
Man får nog tänka på att det inte bara blir ett sjuhelsikes tungt staket, beroende på utformning blir det rätt bra vindfång också! Kraftig förankring i backen är nog ett måste.
Klicka här för att svara
