10 695 läst ·
18 svar
11k läst
18 svar
Stadsgas eller induktion?
Det är en Arthur Martin jag har :
Om den är från 40-talet vet jag ej, men den är tillräckligt vedervärdig för att kännas näst intill värdelös och obrukbar.
Vilket den italienska restaurangen mittemot kammar hem en del av sin förtjänst på.
Om man har gashäll, kommer man undan problemet med att det är svårt att rengöra ??
Jag hatar de där gallrena man måste lyfta på för att komma åt skiten på emaljen under.
Vilket den italienska restaurangen mittemot kammar hem en del av sin förtjänst på.
Om man har gashäll, kommer man undan problemet med att det är svårt att rengöra ??
Jag hatar de där gallrena man måste lyfta på för att komma åt skiten på emaljen under.
Precis en sådan hade vi i vår lägenhet i Malmö - TOTALT värdelös att baka i... Dock vill jag, nu när vi skall renovera vårt kök, skaffa gashäll och elugn. Gashäll är helt underbart, så länge man slipper den (#/¤ ugnen...AnnikaJ skrev:
Klicka här för att svara