Hej, vi ska strax ha hit folk som ska påbörja arbetet med att gjuta plattan för vårt garage.
Som det är nu så har det legat makadam i 7 år där och det ligger en del löv & småpinnar (typ 2-3cm) överallt.
Behöver jag städa bort allt det, eller läggs det markduk eller dylikt underst innan kantelement monteras?