3 957 läst ·
6 svar
4k läst
6 svar
Stabilt insynsskydd utan att gjuta stolparna
Jag har letat men inte hitta så jag startar en ny tråd.
Vi ska sätta ett insynsskydd i ett hörn på trädäcket som håller på att byggas, vi kan inte gjuta och stolpspjut går inte att få ner, det är sprängsten och skit så det går inte att gräva knappt. Hur gör man för att ändå få ett stabilt staket. Det ska vara 2,5 meter åt vart håll, möts i hörnet, ca 1,8 högt, tänkte ha 1,25 mellan stolparna. Har köpt vagnsbult som jag tänkte dra igenom regel och stolpe, regeln är bara 120*45 så det känns lite klent. Finns det någon smart lösning här?
Vi ska sätta ett insynsskydd i ett hörn på trädäcket som håller på att byggas, vi kan inte gjuta och stolpspjut går inte att få ner, det är sprängsten och skit så det går inte att gräva knappt. Hur gör man för att ändå få ett stabilt staket. Det ska vara 2,5 meter åt vart håll, möts i hörnet, ca 1,8 högt, tänkte ha 1,25 mellan stolparna. Har köpt vagnsbult som jag tänkte dra igenom regel och stolpe, regeln är bara 120*45 så det känns lite klent. Finns det någon smart lösning här?
Produkter som diskuteras: "vagnsbult"
Vagnsbultar
Vagnsbultar är specialdesignade bultar som ofta används i konstruktion och mekaniska sammanhang för att fästa objekt tillsammans. De har en rund eller fyrkantig hals som hjälper till att förhindra att bulten roterar när muttern dras åt. De
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden