Någon som har anlitat Staben bygg här i Stockholm?

Funderar på att låta dom räkna på en ombyggnad.

Det som gör mig lite fundersam är att dom kört med en del radioreklam på sistonde. Det borde de inte behöva. Å andra sidan så kanske det betyder att de har tid med ett litet projekt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.