2 834 läst ·
26 svar
3k läst
26 svar
Spruta champagne eller vad det är
Renoverare
· Stockholm
· 20 269 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 269 inlägg
Någon större motståndare till detta spekrakel än mig får du leta efter. Men tyvärr väljer våra medborgare atg lägga sitt intresse och tid på det. Det är därför inte svårt att lista ut att Melodifestivalen är en "pengako" utan dess like. Inte bara för SVT, utan i andra hand öven Svenska staten, via skatteintäckter.wildeside skrev:
Vidare hoppas jag verkligen att du förstår att jag var så ironisk, man bara kan, i mitt förra inlägg!
Äsch. Stackarna får ju bara dryga 9miljarder att leka med från oss skattebetalare.A AG A skrev:Någon större motståndare till detta spekrakel än mig får du leta efter. Men tyvärr väljer våra medborgare atg lägga sitt intresse och tid på det. Det är därför inte svårt att lista ut att Melodifestivalen är en "pengako" utan dess like. Inte bara för SVT, utan i andra hand öven Svenska staten, via skatteintäckter.
Vidare hoppas jag verkligen att du förstår att jag var så ironisk, man bara kan, i mitt förra inlägg!
jag har alltid tyckt att sabrering är väldigt vulgärt. måste vara människor med väldigt dåligt självförtroende som sysslar med sånt.B bryggstun skrev:
jag har förstås aldrig upplevt det i verkligheten, och än mindre försökt mig på det själv.
Husägare
· Bergeforsen
· 1 727 inlägg
Att spruta bubbel känns som sagt rätt vulgärt. Men jag kan tycka att hela Mellogrejen har spårat ur fullständigt, så vad kan man förvänta sig? Samma fem personer har skrivit samtliga låtar under de senaste 20 åren. Samma ointelligenta humor varje år. Samma låtar varje år...
Jag hade förhoppningar om att Björkmans utträde skulle rädda det hela men det verkar snarare peka åt motsatt håll. Men folk verkar ju tycka att det är bra.
Ja, jag är lite bitter.
Jag hade förhoppningar om att Björkmans utträde skulle rädda det hela men det verkar snarare peka åt motsatt håll. Men folk verkar ju tycka att det är bra.
Ja, jag är lite bitter.
Att spruta mousserande vin, oavsett om det är Prosecco eller Champagne, är idiotiskt. Likaså oskicket att sabrera flaskor, vilket borde rendera i fängelsestraff eller åtminstone ringa misshandel.
Om melodischlagerfestivalstävlingen har jag inget positivt att säga så det är lika bra jag håller tyst, även om jag har massor av åsikter.
Om melodischlagerfestivalstävlingen har jag inget positivt att säga så det är lika bra jag håller tyst, även om jag har massor av åsikter.
Klicka här för att svara
