Skall lasera om fasaden på huset och ser att en del plankor har spruckit. Vill helst inte byta dessa plankor. Går det att spackla igen sprickorna på något sätt eller kan man låta det vara (innaför är det någon svart "tjärmatta" som kanske skyddar). Eller bör man ta tjuren vid hornen och byta dessa.
 
Sprickorna är ca 13mm där det är som värst.
Vet inte om det är tjärpapp eller asfaltboard.
Tunn ca 1-2 mm, svart.
Låter bra att man bara kanske kan måla på.. ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.