Skall lasera om fasaden på huset och ser att en del plankor har spruckit. Vill helst inte byta dessa plankor. Går det att spackla igen sprickorna på något sätt eller kan man låta det vara (innaför är det någon svart "tjärmatta" som kanske skyddar). Eller bör man ta tjuren vid hornen och byta dessa.