Hej, ska byta fasad och måla med linoljefärg. Bör man olja in/grundmåla baksidan av plankorna?
 
RoTe
Baksidan låter man vanligtvis vara obehandlad för att kunna andas/torka ut.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.